Tuesday, February 7, 2012

Having A Blast!

"Happy Birth-day, Happy Birth-day, Happy Birth-day to you! Selamat Hari Lahir, Selamat Hari Lahir, Selamat Hari Lahir buat kamu!"
 So, da nyanyi nyanyi bagai ni actually hari ulangtahun siapa?  Okaylah, inilah orang yg diraikan.


just a click and you know who..


So, siapa dia? pakwe saya? tett.. BUKAN! Haha.. Inilah yang selama 16 tahu dia hidup ku panggil dia Adik. Dia dilahirkan pada 7 feb 1996 di Hospital Tawakal. Kami bertawakallah masa nak tunggu budak ni lahir. Ibu hilang banyak darah jenis B semasa nak lahirkan dia. Mungkin sebab itu kot ibu manjakan dia. *Okay, saya tak jeles pon. Sebab saya kan ANAK AYAH.
Bila dah besar sikit budak ni, dia sangat comel. Ala, macam kat gambar atas tu. tade perbezaan sangat pon bila dah besar kan? cuma saiz badan yang naik. Mana tak, makan tido makan tido. hahahah. Sekarang baru nak kurus! Hish..Dia sangat rapat dengan saya time kecik. Haha, dah masa tu pon ada 2 beradik je. Mestilah rapat kan. Dan kami menunjukkan kasih sayang to each other bukan dengan bergambar pose peluk-peluk bagai..  Haha. We are protecting each other dengan cara kami tersendiri. Ceh!~  Gaduh-gaduh tu perkara biasa lah kan.
Ada banyak lagi yang nak diceritakan pasal budak ni. Tapi masa tak mengizinkan saat ni. Jadual waktu saya yang agak sibuk. Haha. Malah sebentar lagi pula  nak pergi makan di luar. Kami mahu makan SATAY! yeeah~   
before that, saya telah masakkan MACARONI BAKAR untuk hadiah hari lahir dia.SWEET kan saya? haha. Dan sangat sedap. *puji diri sendiri. haha. *gelak lagi.

So, till then, I just wanna say.. in our life there is no special person except our BELOVED FAMILY. And almost everyday your daily life you depending on theirs...




No comments:

Post a Comment